Friday, August 19, 2011

Apa ada dalam hati aku


Aku tak tahu macam mana nak huraikan perasaan aku ni
Tahla kadang – kadang apa yang kita rasa  tak semua orang faham  , kadang kadang bila kita dah cuba lakukan yang terbaik pun , orang tak nampak apa yang kita lakukan tu
Orang pandang kita remeh , pandang kita lemah ,
Ape lagi yang orang nak dari kita pun kita sendiri tak tahu .
Orang kata aku tak pandai luahkan apa yang aku rasa  orang kata aku tak tahu apa yang aku pilih
Apa yang  dia orang tahu pasal aku ?
Memang lah mungkin entry ni nak sesuai untuk blog  tapi tahla  aku tak tahu nak luah kemana lagi .
Hati kadang – kadang kata ya  kadang – kadang kata tidak , kadang  kadang kita sendiri pun tak pasti  dengan apa yang kita rasa .
Dulu aku rasa tak ada org sayangkan aku  tapi sekarang aku tau  aku tau ada org sayangkan aku .
Tapi kadang kala rasa sayang tu buat aku rasa terkongkong. Ape tak cukup jujurkah aku ? tak cukup berterus terangkah aku ?
Apa lagi yang orang – orang mahu dari aku ? hati yang merah ini kadang kala terfikir , benarkah org kata cemburu tanda sayang ? tapi aku dah cukup  jujur , semuanya yang berlaku dalam hidup aku  , aku kongsi dengan orang .
Tapi kenapa orang masih fikir buruk pasal aku ? aku ni teruk sangat ke ? tak cukup kah segala yang aku rasa cukup ni ? 
Entah lah  , nak luah kat siapa aku tak tahu  . nak kahta tak ada org peduli pun tidak , tapi kadang – kadang orang buat aku rasa yang aku ni belum cukup baik utk orang – orang .
Mungkin apa yang aku rasa betul , mungkin aku ni tak ada guna  tak ada maknanya.
Dalam hidup orang –orang .

3 comments:

Abang Suara Abang Suara said...

salam

Leoz Leoz said...

hye! memang susah nak puaskan hati orang lain, sebab manusia suka mencari kelemahan.....I pun dlm situasi yg sama, love to know you! -Leoz-

Emmy Natiella Emmy Natiella said...

Abang suara : wsalam ,

Leoz : kan ? hmm thats just how life goes , nice to know you too :)