Thursday, January 26, 2012



aku merintih menangis lagi
laju air mata jernih mengalir turun ke jinjang leher
tak peduli pandangan
tak ku peduli lagi !

hati ini pedih
tuhan inikah hidup bahagia yang kau janjikan ?
peritnya hidup ini tak terluah
luahan tak terucap
hanya ditemani air mata dan sembab mata

derita dijiwa sebak menggoncang dada
aku ini hanya manusia biasa
berdoa dan terus berdoa
inikah hidup keluarga?
inikah hidupnya dengan cinta ?
peritnya hati bagai ditoreh

aku BENCI !!!!!
perasaan hatiku ini penuh dendam
Ya Allah tak ingin aku bersifat sebegini
tapi hati ini memberontak kejam
inin kuteriak maki !!!

sakit hati ini
terseksa batin tak dapat terluahkan
aku ini insan biasa
tak lekang dari sengketa

mereka kata "AKU FAHAM"
persetankan ! sedikitpun kau tak kan pernah faham
kerna aku ini dengan hidupku sendiri
nostalgia sendiri

derita aku , kamu, dia dan mereka
tidak akan pernah samaaaa...

*diiringi tangis hiba